//
Je leest...
Wedstrijden

Geen Sven Nys in Maldegem

Sven zal niet aan de start komen van de cross in Maldegem, komende woensdag. Hij heeft last van een blaasontsteking. ‘Ik hoop dat ik er snel van herstel’, aldus Sven.

Het vervelende euvel speelt Sven al enkele dagen parten. ‘Spijtig dat ik in Maldegem forfait moet geven, het is immers een cross die me goed ligt en waar ik al een paar keer heb gewonnen’, aldus Sven.

Hopelijk is Sven uitgeziekt tegen dit weekend, want dan moet hij zijn Superprestigeklassement verdedigen in Hoogstraten en komt hij tevens aan de start in het zand van Lille.

Reacties

Nog geen reacties

Wat vind jij? Reageer hier!

